zondag 26 maart 2017

Très perdu

Soms voel ik me vrij verloren...











Soms voel ik me vrij verloren
Alleen voor een moment
Niet weggaan
Vraag ik
Met lichte intimiteit

En met verbazing
Hoe ik absoluut niets kan bereiken
Open ik mijn hoofd
En stel mijn eigen eisen
Zeer helder

Beetje bij beetje
Kom ik op de rand van een idee
Wapen mezelf met scherpzinnigheid
En streef verder
Met grote vriendelijkheid









Klik op de afbeelding om de muzikale aanwijzingen goed te kunnen lezen.



Dit gedicht is geschreven in samenwerking met Erik Satie. Zijn muziek past goed bij de lente.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.