zaterdag 15 april 2017

Cadeautje voor een dr Who fan

Al een tijdje was ik van plan om manlief te verrassen. Ik wilde hem een "niet-Valentijns-cadeautje" geven. Gewoon omdat hij lief is en omdat commerciële feesten daar niets mee te maken hebben. Het enige nadeel van een "niet-Valentijns-cadeautje" is... op welke van alle mogelijke 364 dagen moet je dat nou geven?

Toen ik er lucht van kreeg, dat dr. Who weer op TV kwam (vanavond op BBC1), wist ik dat ik niet langer moest wachten.




Ik had deze Tardis al een tijdje op het oog. De bouwplaat staat op Atypicalenglishhome.com (link bouwplaat). Vorige week knutselde ik hem in elkaar. Ik koos voor de bouwplaat, waarop je de tekst kunt aanpassen. Op de achterkant staat manlief zijn naam.






Er moet natuurlijk nog wat in, dus ik maakte Rocky Road (dit recept zonder de marshmallows), een versnapering, die vooral met Kerstmis gretig aftrek vindt. Wie zegt dat het niet kan sneeuwen met Pasen?







Het is niet, dat wij hier te weinig zoetigheid krijgen. Eerder deze week hadden we ook al een klein feestje. Het doosje is dus vooral het cadeau. Want wij houden van doosjes!



De Tardis wordt voorzichtig gevuld met Rocky Road...





Ik ben benieuwd wat manlief ervan vindt. Het lijkt mijzelf wel leuk om een gepersonaliseerde Tardis op mijn bureau aan te treffen.


1 opmerking:

  1. Dat heet in commerciële termen gepersonifieerd. Maar dit is gewoon een kado uit je hart.

    BeantwoordenVerwijderen

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.