dinsdag 25 april 2017

Het meesterstuk

Na zijn drie werken is manlief ijverig verder gegaan met het maken van mooie dingen van hout. Op zolder viel echter weinig te bespeuren, behalve heerlijke zaagselgeuren. En een mysterieus kartonnen doosje, waar ik niet in mocht kijken.

Op 12 april liet manlief mij weten, dat mijn verjaardagscadeau klaar was. En dat hij niet kon wachten om het te geven, ook al was het vijf weken voor mijn verjaardag...




Ik bracht een reep Tony's mee, waardoor ik me ook echt jarig voelde. Eigenlijk was deze reep om te vieren, dat ik de werkweek weer zonder kleerscheuren had overleefd. Met een flex werkplek, een logeeradres èn een huishouden valt het niet altijd mee om mijn laptops en mijn verstand niet kwijt te verliezen. Goed, terug naar het cadeau...



Om het spannend te maken eerst een unwrapping gevolgd door een unboxing... Ik had mijn zinnen al eerder gezet op dit leuke kartonnen doosje. Maar wat erin zat, was nog veel mooier!



Een prachtig houten kistje met een schitterend afgewerkte ronde deksel!



Hoewel het kistje zelf de grootste schat is, maakt het hangslotje het echt af.






Van binnen is het kistje ook rond, dat maakt het erg uniek.



En wat kan je nou beter in zo'n kistje bewaren dan sieraden?





Manlief heeft zichzelf weer overtroffen. En dat blijft hij nog steeds doen.
Verder heb ik eigenlijk geen woorden voor zoiets moois... <3 <3 <3


3 opmerkingen:

  1. Wat prachtig gemaakt, kan me voorstellen dat hij niet wilde wachten tot je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, mooi zeg! Je boft maar met zo'n fijn verjaardagskado :-) Groetjes uit Noorwegen,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Heb je iets leuks toe te voegen? Gezellig! Plaats hier je reactie. Toon vervolgens aan dat je een echt mens bent (spamfilter). Tenslotte nog even geduld i.v.m. moderatie.